Drone

Receptionist(e)

16- 24 uur per week

Voor ons facilitaire team zoeken we maar liefst twee nieuwe collega's. Word jij onze:

RECEPTIONIST(E) 
16 - 24 uur per week


Wat ga je doen?
Als receptioniste ben je het eerste aanspreekpunt van De Groot en Slot en verzorg je het warme welkom voor onze medewerkers en bezoekers. Je bent de spin in het web in onze organisatie en vervult daarbij diverse rollen, zoals die van gastvrouw en telefoniste én je biedt facilitaire ondersteuning voor de verschillende afdelingen binnen de organisatie.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Het ontvangen van bezoekers;
  • Beantwoorden van de telefoon, doorverbinden, berichten noteren;
  • Verwerking van inkomende en uitgaande post;
  • Bijhouden van de algemene agenda, vakantieplanningen en zaalreserveringen;
  • Bestellen en bijhouden van kantoor- en kantinebenodigdheden;
  • Klaarzetten en opruimen van onze kantine en vergaderzalen;
  • Het regelen van attenties voor collega's (verjaardagen, ziekte, jubilea e.d.)
  • Administratieve ondersteuning voor verschillende afdelingen (gegevens invoer, lijsten maken, verzenden van mailings, kopiëren, digitaliseren e.d.) 
  • Reserveringen maken voor buitenlandse collega's die naar Nederland komen (hotel, auto)
Receptioniste

Naar wie zijn we op zoek?
Je weet het hoofd koel te houden tijdens het schakelen tussen bezoekers, binnenkomende telefoontjes, verzoeken van collega's en andere werkzaamheden. Je bent gastvrij, proactief en weet je te presenteren als het visitekaartje van het bedrijf. Daarnaast werk je zorgvuldig, ben je punctueel en weet je goed om te gaan met vertrouwelijke informatie. Tevreden bezoekers en collega's en een opgeruimd kantoor geven je voldoening.

Daarnaast beschik je over de volgende functievereisten:

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau, zodat je de administratieve taken correct en zorgvuldig kunt uitvoeren;
  • Kennis van- en ervaring met MS-office;
  • Je bent toegankelijk, communiceert makkelijk en beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed (in woord en geschrift)
  • Werkervaring in een soortgelijke functie is een pre. 

Wat bieden wij jou? 
Een afwisselende functie binnen een groeiende en boeiende organisatie. Bij ons krijg je de gelegenheid en ruimte om je kwaliteiten te ontwikkelen. 

  • Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een tantièmeregeling, sport- en fietsregeling;
  • CAO Tuinzaadbedrijven is van toepassing.

Toegankelijk, loyaal, persoonlijk betrokken, respectvol en werkplezier; zo zou je onze cultuur het best kunnen omschrijven. Iedere week starten wij op maandag tijdens de koffiepauze met het delen van de speerpunten voor de komende week. Jubilea en andere belangrijke momenten vieren wij ook graag samen zoals je dat van een familiebedrijf mag verwachten.

Geïnteresseerd?
Dan leren we jou graag kennen. Voor meer informatie of vragen over deze vacature, kun je terecht bij Leon Mulder (manager Bedrijfsvoering), telefoonnummer 0226-331200. Ben je enthousiast, mail dan je cv en motivatie vóór 2 april naar Klik hier om het email address te zien, t.a.v. Anneloes op den Kelder.